Tuesday, April 5, 2011

Assalam pada semua.......ari ni kelainan yg sangat lain aku bwak topik mngenai politik.....
walaupun aku kurg psal politik.......tapi bila aku baca utusan malaysia online ari ni.....aku sgt t'kjut ngan pemberitahuan t'buke dri pnulis akbar utusan itu........


petikan aku ambik skit dri utusan "KUALA LUMPUR 4 April – Sebahagian daripada rakaman video seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan pembangkang telah dimuat naik ke laman sosial YouTube hari ini.
Video yang diberi judul VTS 01 1 itu dimuat naik oleh individu yang menggunakan nama samaran ‘thepowerman’.
Rakaman video seks selama 1 minit 47 saat itu dipercayai sebahagian daripada rakaman selama 20 minit yang didedahkan kepada sekumpulan wartawan di hotel Seri Carcosa baru-baru ini." dari: http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0405&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_01.htm

bila aku bce, aku trus search dlm lam u-tube, t'nyata mmg ade..........aku t'kjut jgak.........ape aku nak ckp kt sni.... dunia politik sekarang dh xbetol.......aku xtau laa knp???????? dunia akhir zaman, sedarlaa........aku rayu pada sesama saudara sndri......dah lahh bergaduh sesame sndri.....mmfitnah sesame sndri...Allahuakbar......

korg ley komen mngenai video nie.......aku xtau nk ckp apew....dunia skrg aku susah nk percaya. waallahua'lam..


0 comments:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds

 
mu masuk blog budax sonix nie
go to my homepage
Go to homepage