Thursday, April 7, 2011

pergghhhh.......07/04/11....b'langsung champion league feveret team aku mng besar wow.......
team feveret aku xlen xbkn...mestilaa Barcelona....Barca mng 5-1 keatas Shaktar!!!!
memag power ar Barcelona...... <3 Barca!!!!!!!!! walaupun semalam idola aku xjaringkan gol.....tapi ada jugak lorongan hasil drinya, ehh2.....nk tau jgak sape idola aku??? yg kecik2 berbisa tuu laa.....<3 Messi!!!!
gol pertama Barca oleh A.Iniesta(min2') hahaa....baru 2minit start dh gol...mmg membara ar....wuu..
gol kedua Barca oleh Dani Alves(min34') mmg hebat laa.....gool keeper dia men jew....
gol ketiga Barca oleh G.Pique(min53') tndangan sudut oleh Xavi mmg lorongan kemas trus lam petak pnalti..
gol keempat Barca oleh S.Keita(min60') sepakan padu dalam petak penalti.....(Like)
gol kelima Barca oleh Xavi(min86') lorongan cntik dari Dani Alves.......mmg puasss ati ar mainan Barca...

GO BARCA!!! GO BARCA!!!! GO BARCA!!!!

lepas nie aku dengar Barca akan bertemu ngan Real Madrid???
wow.....ley tahan....kite nantikan............ Idup Barcelona!!!!!!
full highlights kemenangan Barcelona ke atas Shakhtar : (http://www.youtube.com/watch?v=EjvlstZzNyI&feature=related)

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds

 
mu masuk blog budax sonix nie
go to my homepage
Go to homepage