Wednesday, March 23, 2011

wahai minah xreti bhsa!!!! ak tau laa mu yg pakat ngan jiran mu nk chat ngan aku....mu jgn wase aku bodo... 
aku cter serba-serbi smlm, sbab aku nk mu PUAH ATY!!!!! xreti bahasa kew???? jangan kcu aku bodoh!!!!
mngkuk tol ar.......eleyhh....tnye aku nk jdi x "anak ikan mak datin??" weiii..ingt aku ni bodo kew?? wtf!!! mu sjew nk buruk aku opp....lpas aku luah lake nape2 kt mu.....mu pom letok laa kt status fb....xlpas jgk kt blog mu......letok ar nk letok....tpi mu letok napok sgt mu nk tnjuk kew dunia yg aku kacau mu....ehh stupid!! sape kcau sape??? nk wat cter...wat molek.....bodohhhhh!!!! benci ar ak......lau aku bnci mu....aku akn bnci ar mu....jgn wat aku ilang sabor......budok metohhhhh....aku oyak mu suke ar....mu mmg metoh tpi koya serba tau.. mu ar 2....xdop org len dh ats dunia......ari2 post mende2 psal agama laa....apelaa......tpi mu npew skrg?? nk jdi amoi??? hahahaha.....bodohhh skali lagi........dunia akhir zaman.........lau aku ckp...mu jgn maroh.... ak xkan cri psal ngan org....mlainkn org 2 cri psal ngan aku.......ingat ar.....mu jgn kcau ar aku........psal sape aku kape mu nk duli taik apew??? ak xcre hal mu...mu ptut b'sykur owhh.......subhanallah......

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds

 
mu masuk blog budax sonix nie
go to my homepage
Go to homepage