Saturday, March 5, 2011

ari nie.....5.3.11

wlao pom bru d'bina blog ni.....
aku dh ade citer mnarik dh nie nk post....huhhh....
b'mulenye tngahari tdi, aku mnyewa sbuah kete yg tiptop cnditionnye(sbaliknyelaa).......
aku n the geng nk cari laa umah sewa tuk sem dpan kan....cari pnyew cari laa...... abis plusuk tmpat parit raja aku p........huhhh....mcm2 org ku temui........aku tanya umah2 jiran kepada umah 0!! jwapan yg aku dapat... "ntahlaa sape tuan dye"...."dah ad org sewa KOWT" huhhh........yg paling aku ske dgr "TAK TAU???" perghhh...mau aku lempar jew slipar JEPUN kt muke dieorg nihh....huhh....nilah rakyat kite....xambik tau lngsung sal jiran tetangga.....ish2....ntah2 ninggal sorg2 xtau lam umah....jdi "hantu mak limah" jwabnye.....
tapi yg mnariknye.......ari ni, aku n the geng sgt2 TEBAL MUKE!! 2X tolok kete.....kete mamposs plak dahhh........msalah kete yg dh skali JUMAAT ag hancur laa 2....huhh.....ngan muke TEBAL...ilex jew tolak kete ...first tolak kt dpn kilang 'shark compenent' kowt....ok ar ag....yg kt trafic light dpn UTHM xthan tuhh... mmg mse tuhh slamber glew ar muke.....control jew tolak kete...perghhh...ngah ujan plak....fuhhhh...... marah glew aku ngan kete 2....aihhh...bile laa?? bile laa???

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds

 
mu masuk blog budax sonix nie
go to my homepage
Go to homepage